Bare 800,- for 12 måneder!

Så gøy at du vil  dykke  med oss

​​Bergen Dykkeklubb bruker medlemsregisteret i KlubbAdmin, som er et felles medlemsregister for all idrett organisert gjennom Norges Idrettsforbund.

Innmelding :

• Du melder deg inn via Norges Idrettsforbund sin side "Min idrett

• Opprett ny bruker i menyen og følg guiden, eventuelt logg inn som eksisterende bruker dersom du allerede er registrert.

Dersom det er noe du lurer på angående innmelding, eller registrering på Min idrett er det bare å ta kontakt med oss så hjelper vi deg.

Slik betaler du medlemskap for første gang :

• Betal inn medlemskontingent til DNB konto 1503.31.09064

• enkelt medlemskap kr. 800

• familiemedlemskap kr. 1200

• Merk innbetalingen med ditt og eventuelle andre familiemedlemmers navn samt at det gjelder medlemskap.

• Medlemskap gjelder 12mnd  fra du/dere melder deg/dere inn

• Medlemskontigenten dekker forsikring når du/dere dykker med klubben

• Gjør deg kjent med sikkerhetsreglene reglene til Bergen Dykkeklubb før første klubbdykk

Medlemskap er godkjent så snart betaling er registrert på konto.

Ved fornyelse av medlemskapet så vil klubbens kasserer sende ut en faktura til epost-adressen som er registrert i "Min Idrett"

Dykkersertifikat :

Du må ikke ha dykkersertifikat for å være medlem, men uten gyldig sertifikat får du ikke delta på dykking i klubbregi.

Send derfor kopi av sertifikat til post@bergendykkeklubb.no så slipper du å måtte vise det på hver tur.

Vedtekter for Bergen Dykkeklubb

Sikkerhetsregler for Bergen Dykkeklubb